WYSTAWA - GORZÓW WIELKOPOLSKI

Znowu będę się chwalić :) - ale jest czym :)
Moje kochane pieski po raz kolejny spisały się medalowo.

Wczoraj do Gorzowa pojechaliśmy z trójką naszych maluszków: Gastonem, Kaylą i małą Eli :)

Gaston bardzo dawno nie był na wystawie, więc był to najwyższy czas żeby chłopak trochę pobył wśród ludzi :) Występ Gastona został przez sędziego bardzo dobrze oceniony, gdyż otrzymał ocenę doskonała, 2 lokatę i kolejny srebrny medal do kolekcji !!
A ile osób zatrzymywało się, żeby popatrzeć na naszego przystojniaka :):) ahh :P

Mała Eli po raz kolejny wystąpiła w klasie baby. Sędzia zakochał się w niej od pierwszej chwili, nawet groził mi, że jak jej nie zobaczy na wyborach Najpiękniejszego Baby to zapamięta to sobie:P Niestety nie mogliśmy zostać ze względu na mój dzisiejszy egzamin i pogodę!!! Mam nadzieję, że Pan sędzia nam wybaczy:P

Kayluszka pierwszy raz wystąpiła w klasie pośredniej, a jej występ zakończył się moją ogromną radością. Kayluszka otrzymała ocenę doskonała, lokatę 1, CWC, a także tytuł Zwycięzcy:) Przegrała jedynie porównanie z psem. Ale nie miała mu tego za złe, bo bardzo przypadli sobie do gustów :P
Tym sposobem Kayla rozpoczęła dorosły championat Polski !! :)

GASIU :)

Pełna synchronizacja ruchów :D

Niezadowolona Eli, bo Pan sędzia grzebał w ząbkach :P
 Jeszcze bardziej łysa niż ostatnio Kayla :)
A tutaj właśnie Kayla z wyżej wspomnianym pieskiem :)


1 komentarz:

Tupaja pisze...

Gratulacje! My ostatnio na tyłkach. Ja z dzieciakami, a Kamax musi w soboty remonty robić,żebyśmy znów zimy przy jednym piecu nie spędzili, także nie wiem kiedy z Garipem udamy się na ring. A trzeba by. Nie chcemy spocząć na laurach ;)