6 TYGODNI

Maluszki mają już 6 tygodni :)

Nadszedł zdecydowanie ten czas, kiedy wszystko w domu co znajduje się na ich wysokości należy do nich. I tak nauczyły mnie sprzątania ubrań, bo Assurka dumnie biega z częściami mojej garderoby :D
Kapcie muszą być dokładnie chowane, bo to ulubiona zabawka Atisski. Chętnie nawet zdejmuje je z nóg, kiedy człowiek wygodnie siedzi sobie przed telewizorem. Nie wyobrażałam sobie, że taki maluszek potrafi tak szybko uciekać ze swoją zdobyczą :)
Maluchy bawią się też w dekoratorów wnętrz oraz elektryków. O ile co do ściągania firanek i zasłonek nie mam nic przeciwko, o tyle ta cała elektryka na tyle mnie przeraziła, że wszystkie kable zniknęły z zasięgu ich małych pyszczków :)

Nie mam udokumentowanych tych wszystkich zbrodni, za to będę chwalić się pobytem maluszków na świeżym powietrzu razem z resztą naszej bandy :)
ARISSTO

ATISSA

Od lewej: Atissa i Assuria

ASSURIA

Assuria z Henią :)

....a na filmiku zabawy Arissta i Assurki z Henią :)



Kilka dni wcześniej ARISSTO znalazł sobie nowe miejsce do spania i nie mogłam się oprzeć, żeby nie porobić mu zdjęć. Wyglądał tak słodko <3 p="">





Brak komentarzy: