SPACER

Na dzisiejszy spacerek zabraliśmy aparat, dobry humor i oczywiście chętne do hasania pieski :)
Zrobiliśmy masę fotek i postanowiłam podzielić się nimi z Wami. Miłego oglądania :)

Gaston z ogonkiem jak skorpion :)

Latająca Kayla :)

Bażant, którego pieski przepędziły z krzaków :P

Sarenki obawiające się naszych piesków. 

Za jedną taką sarenką pobiegła Kayla. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu dotrzymała jej kroku, a nawet zmniejszyła odległość na tyle, że sarna poczuła się zagrożona i zatrzymała się. Kayla zdziwiona, że sarna nie ucieka stanęła na przeciwko niej. Obie wyprostowane w odległości pół metra od siebie stały i przyglądały się sobie przez jakiś czas. Sarna wykonała ruch głową powodując, że Kayla zaczęła uciekać i sytuacja się odwróciła teraz sarna goniła Kaylę. Niestety mój aparat i moja szybkość reakcji okazały się zawodne, gdyż nie udało mi się uwiecznić tej groteskowej sceny na zdjęciach. 

Lavi 

Na kolejnym zdjęciu Lusia. Troszkę kiepska jakość ale uważam, że warte pokazania :)

Lusia - komiczne miny 



Psy u wodopoju 

Pogoń za zwierzyną 

a na koniec Lavi wracająca z pogoni :)






Brak komentarzy: