CHAMPIONAT

Właśnie odebrałam pocztę i w końcu doczekałam się championatu Kayluszka. Od dzisiaj Kayla jest zatwierdzonym Młodzieżowym Championem Polski !!!! ;):) Wstawiam zeskanowane cudeńko (mam nadzieję że coś widać) :P

Zmieniając temat, od kilku dni zaczęłyśmy z Kaylą trenować bieganie. Chwilowo Kayla radzi sobie znacznie lepiej ode mnie, ale gdy i moja kondycja poprawi się, może zdecydujemy się na próby pracy :P Mam nadzieję, że niedługo uda mi się wstawić jakieś zdjęcia z naszych porannych ćwiczeń :):)

2 komentarze:

Tupaja pisze...

Gratki- my mamy MłCh, ale z zeszłego roku. Dyplom na Twoim blogu przypomniał mi, ze miałam zrobić wreszcie porządek z papierami Garipa i też się trochę pochwalić.
pozdrawiam

hodowla Sesto Senso pisze...

Fakt, najtrudniej utrzymać porządek w papierach, szczególnie gdy przybywa ich coraz więcej i więcej :P
Dziękujemy na gratulacje!!:)
Pozdrawiam :)