WYSTAWA - WROCŁAW

W niedzielę byliśmy z białaskami na Międzynarodowej Wystawie we Wrocławiu :)
Po raz pierwszy w swojej karierze Kayla nie przypadła do gustu sędzinie i stanęła z oceną doskonałą na drugiej lokacie :)
Eli po raz kolejny wystąpiła w klasie szczeniąt. Moja malutka dziewczynka dorośleje, bo coraz ładniej i grzeczniej zachowuje się w ringu:) Eli zachwyciła sędzinę swoim temperamentem i budową, dostała ocenę wybitnie obiecującą i została BEST PUPPY :)
Do bisów nie dotrwaliśmy, bo bardzo wcześnie zakończyła się ocena, a nam nie chciało się czekać:P

Eli - macanko przez sędzinę :D

 Eli :)

Eli i Pańcia w ruchu :P

 Eli :)

Bo to jest miłość :) - z Kayluszką :)

Kayla - pełne skupienie :D

Kayla i Pańcia w ruchu :P

Kayla :)


4 komentarze:

kamilwiktorowski@gmail.com pisze...

o widzę Pani Justyno nowy kolor włosków :)
do twarzy Pani ;)

Unknown pisze...

jejku, ja tam chciałam Panią i Kaylę zobaczyć, a uziemili mnie na teorii z prawa jazdy:(( Przepraszam, ze nie dotarłam, do tego padł mi telefon w połowie wykładu i do 16.30 siedziałam z wyłączonym telefonem:(

gratulacje, Kayla to przepiękny pies!:))

Agnieszka Gabryś

hodowla Sesto Senso pisze...

Nic się nie stało:)
Dziękujemy za gratulacje :):)

Tupaja pisze...

Gratulacje dla dziewczynek (i dla Ciebie oczywiście)
Nasz chłopak, póki nie wyzdrowieje, nie zaliczy póki co żadnej z wystaw....
pozdrawiam