WYSTAWA KLUBOWA - BYDGOSZCZ-MYŚLĘCINEK

Nareszcie udało nam się wyrwać na wystawę:) i to nie byle jaką, bo według mnie najważniejszą dla samoyedów - klubową wystawę szpiców i ras pierwotnych:)
O tytuł Zwycięzcy Klubu konkurowały 23 samoyedy :) Muszę zaznaczyć, że w Polsce rzadko można spotkać aż tyle samoyedów w jednym miejscu!!
Moje kochane dziewczynki przyniosły mi wielkie powody do dumy:)
Zarówno Eli jak i Kayla spodobały się surowej sędzinie z Norwegii:)
Eli wystąpiła już w klasie szczeniąt i otrzymała 1 lokatę z oceną wybitnie obiecującą, wygrała również porównanie z pieskiem i otrzymała tytuł BEST PUPPY :)
Kayla po raz kolejny pokazała się w klasie pośredniej, otrzymała ocenę doskonała, 1 lokatę oraz CWC!!
Tym sposobem Kayli brakuje jeszcze jednego CWC i odstępu czasu aby zostać Championem Polski !:)

Klubowa wystawa ma to do siebie, że odbywa się na niej wiele konkurencji grupowych:) W tym roku udało mi się reprezentować z Eli hodowlę Sonata Arctica Pani Katarzyny Dziuby, a także konkurować o tytuł najlepszego reproduktora dla AZZISA Z Reptowskiego Lasu (taty Eli :)). W tej ostatniej konkurencji udało nam się uzyskać 2 lokatę :)

Zdjęć mam maseeęę!!! Starałam się wybrać kilka najładniejszych :)

Wybór najlepszej hodowli :)

Wybór Najlepszego Reproduktora

Eli - Sonata Arctica EILEENA O'AZZIS :)

Kayla Honey The Glow Of The Snowy Star :)

Na razie koniec zdjęć:P Może później coś jeszcze dołożę :)



Brak komentarzy: